Tort sanda

Dragele mele, acest tort este facut pentru mine.
Astazi este ziua mea !!!!!!!!!!!!
Va servesc cu o prajitura, feliuta de tort va veni ceva mai tarziu.
Reteta acestei prajituri o gasiti pe blogul Lissei.
Multumesc draga Lili, pentru aceasta prajitura delicioasa!

2 gânduri despre „Tort sanda

  1. bună. privesc de ceva vreme torturile astea şi mă bucur că nu sunt reale – pentru mine, că altfel le-aş mânca „dintr-o sorbire”. felicitări pentru pasiune, felicitări pentru ziua de naştere, felicitări pentru băiat (eu sunt abonată, dar la săptămână şi abia acum a venit rândul să deschid acest mail).
    sper să ai o viaţă frumoasă în continuare şi să ai unde folosi mereu „sandale” de tipul acela. iar Dani să facă mereu scheme minunate cu orice instrument e la modă în perioada respectivă.
    spor-t!

  2. Imi place tortul ” SANDA ” , v-am mai spus , aveti talent
    Dar ce reprezinta „sandaua” de ziua dv.?
    Mi-ar fi placut o alta culoare , sa dea o nota de veselie , dragoste

    LA MULTI ANI!!!
    TANTA

Lasă un răspuns

